14 veckor

Idag är det precis 14 veckor sen vi estetettor på Midgård hade vår sista projektuppvisning. Det betyder att idag är det 14 veckor sen jag fick ont i mitt vänstra öra. Jag använde öronproppar för att inte skada hörseln när jag spelade trummor, och det kändes som att jag rev upp ett sår i örat när jag använde dem. Jag trodde såklart att det var det så det skulle gå över inom kort tid men nej då. Efter ett bra långt tag gick jag till skolsyster och förklarade problemet. Hon kollade i mitt öra och sa att jag skulle lösa upp en propp som var där. Det kunde vara orsaken till varför det gjorde så ont med bla olika tryckskillnader. Jag gjorde som hon sa och tänkte att det då hade gått över. Problemet var att smärtan kom och gick så jag hade ändå ont ibland. 10 veckor efter projektet gick jag till vårdcentralen och de kollade också och sa att det inte var nåt i vägen, men eftersom jag var förkyld just då så sa de att det förmodligen skulle gå över efter förkylningen. Jag skulle hålla för näsan och blåsa flera gånger om dagen och ta näsdroppar så skulle det gå bättre. Nu har det gått 4 veckor sen dess och jag har inte haft lock för örat, därför gjorde inte jag inte som de sa med att blåsa. Idag ringde jag till vårdcentralen igen och då sa hon jag pratade med att jag kan ha vätska bakom trumhinnan som måste bort, det var därför jag skulle blåsa sådär. Det är väl det jag får göra nu under lovet då. Förhoppningsvis går det över nu snart.


I övrigt har Andrea hallonlakritsklubbor som hon har köpt i södra Sverige. Eftersom hon är så snäll så kommer jag också få :D


Kommentarer
Postat av: Andreaaaaa

ahaha :D yeeey jag har klubbor! jag har inte smakat på dom än så.. men de såg ut som hallonlakritsklubbor D:

2011-07-01 @ 12:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback