"Tro inte att du är nåt!"

Idag på vårat klassråd läste vår elva (mentor) från ett brev som handlar om vad som ska hända imorrn, det är nämligen temadag. Temat är droger tror jag, får väl se imorrn annars. Det sista som stod i brevet var: "Du ska inte tro att du är nåt! Du ska veta!"

Skorna höll idag i alla fall :D ingen trasig sula vad jag har märkt. Har också skaffat gratis sms så jag kan svara när nån skriver :) Annars är jag också väldigt less på min musik.. nåt förslag på vad man kan lyssna på? :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gaither Vocal Band :)

2010-10-19 @ 18:26:08
Postat av: Lena Stenmark

Lyssna på Black and Gold med Sam Sparro, skön låt.

Sen kan du lyssna på Stefan Almkvist, han kommer till vår kyrka i november, kom vettja :-)

2010-10-19 @ 20:01:00
Postat av: ELSA

http://open.spotify.com/user/elsajo/playlist/7by8WcPRJeRH5Iq3IvvnCb



Några gobitar finns det allt!

2010-10-20 @ 20:54:53
URL: http://elsajos.blogg.se/
Postat av: Carro

Vad hände med ett inlägg per dag? :) haha

2010-10-24 @ 20:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback