Det sista inlägget...

Detta blir förhoppningsvis det sista jag skriver här på den här datorn. Vi ska få nya imorrn! Jag hoppas verkligen att de isåfall är nyare än de andras för annars har inte vi vunnit nånting på att ta emot dehär.. Nej, jag är inte bortskämd som måste ha en ny dator utan när någon har lovat nåt så tycker jag att den ska hålla det också! Vi blev ju lovade likadana som alla andra i skolan har, men fick dehär klumparna istället xP. Den är inte helt konstig så det är ju bra, laggar bara ihop med bluescreen ibland ;)

Jag orkar inte blogga så mycket.. Man vill ju hellre uppleva allt i verkligheten istället för att skriva det på internet! Man får väl helt enkelt fråga live om man är intresserad av vad nån annan gör.

Jag är glad!! :D



Kommentarer
Postat av: Andrea

haha asså, det är likadana som de andras, står i dokumentet man hämtar på fronter där det står vad det är man ska spara.. :P

2011-02-02 @ 22:15:53
URL: http://awakeyourheart.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback