Efter ungdomssamling..

Jag höll alltså i ungdomssamlingen ikväll. Det var faktiskt ganska kul, tyckte jag. De som kom delades in i tre grupper där de fick göra en reklamfilm som skulle spelas upp live senare under kvällen. Det roliga i det hela var att man inte fick göra reklam för det som saken är till för- tex om man tar en stol så får man inte säga att man kan sitta på den. Det var tvunget att vara nåt annat och det lyckades alla med! Jag menar.. det är inte många som ser ett påskägg som en hatt man kan dela med sig av, en duk man kan flyga på eller varför inte en bärplockare som tar bort lössen ur pastan! Helt underbart ;)

Funderar på om jag ska börja spela sopransaxofon i tvåan! Man kanske borde testa först innan man bestämmer nåt men drömma kan man alltid göra.

Jaja.. sova är ju också roligt ibland så varför inte ta och göra det? (okej då, jag kom inte på nåt annat sätt att sluta skriva...) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback