NY DATOOOR!

Idag fanns det 50 datorer på morgonen men eftersom att vår buss var sen så han vi inte hämta några (jag och Andrea alltså). Andrea och några fler gick och kollade senare och de sa att man kunde hämta vid klockan 2 på eftermiddagen. Vi satte oss utanför klockan 1 och en halvtimme senare fick vi komma in och byta dator. De är inte precis lika eftersom de andras datorer har en klump på baksidan (batteriet) men inte vi!! :D

Jag blev glad att det finns bluetooth så man kan skicka saker från datorn till mobilen och tvärt om, utan att behöva koppla ihop de med en sladd!! Man kanske kan göra det till andra datorer då också!! :D Nu låter det nog som att jag inte vet nåt om datorer eftersom det här är så speciellt.. Hursomhelst så är det coolt!!

För övrigt så har det varit en helt okej dag. Kören i morse var helt awesome!! Gospel äger! haha.. Jag mår allmänt bra helt enkelt!! Det är jag som ska hålla i ungdomssamlingen i robban imorrn också förresten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback