Till Frida och Chauqline

Jag hade i stort sett glömt bort att jag har en blogg men igår fick jag höra av Frida och Chauqline att de visst kollar min blogg nästan varje dag utan att jag skriver något nytt. Så för er skull skriver jag nu :)
fuderar på om man ska börja skriva en "dagens fail" som jag eller någon annan runt mig har gjort. Det händer ju varje dag att man gör något fel så varför inte skriva det?

Just nu kommer jag inte på någon rolig fail idag.. Det kommer nog ikväll- det är ju PRAISEPARTY i kyrkan!!

Eftersom att min hårddisk på datorn kraschade så får jag ta en bild jag redan har på er flickor på bloggen:

Vackra som vanligt... (A)


Kommentarer
Postat av: FridaÖ

Haha aww söt du är esterius!;)

2011-02-26 @ 16:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback