Lärare, bli frisk!!

Man blir lite smått less på att lärarna inte är friska.. Igår hade jag:
8.25-9.20 Matte
11.50-12-55 Matte
15.00-15.40 Pianolektion

Samhällskunskapen efter första matten var intsälld eftersom den nya lärarens barn var sjuk. Engelskalektionen efter andra matten var inställd av att läraren var sjuk.

Så skulle vi ha ensemble idag och då var han som min grupp skulle ha sjuk. Så vi hade alltså ett hål från 12.40 till 14.20. Förut blev man glad om man slapp lektioner men när det blir för många lektioner som försvinner och man bor för långt bort för att kunna gå hem på hålen så är det inte lika kul.


Jag såg en stor reklamgrej i en busskur som bussen åkte förbi där det var en banan som var skalad som David sa att man skulle skala den (det var Mikaela som sa till honom antar jag xP). Jag har alltid skalat de så man drar av piggen som sticker ut, istället för att sätta in nageln där nere i skalet. Men vänta.. Vad är upp och ner på en banan?!


Har den skalats "rätt" och är det "upp" som är upp nu?


Kommentarer
Postat av: Micka

What? :O Jag säger väl inte alltid till David vad han ska göra?! XD Fast..den här gången var det faktiskt jag..:P (A)

2011-01-25 @ 20:33:12
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback