Måndag (känns som torsdag)

Jag sitter och försöker få till en bild till mitt skoterkörkort men det går sådär. Vet inte om 100% i paint betyder att bilden kommer bli precis så stor när jag skrivit ut den eller om den blir mindre/större. Man måste ha 14-17mm mellan ögon och haka och det har jag mätt med linjal på datorskärmen :)

Dagen har, förutom att jag höll på att bli överkörd av en postmoppe, varit rätt bra! Jag kom till kommunhuset samtidigt som bussen kom, tur det inte var en minut senare kan man ju säga.. Jag var rätt borta överhuvudtaget i morse. Allt gick av sig själv, jag var knappt medveten om vad som hände;) Får nog gå och lägga mig ännu tidigare ikväll!

Det känns verkligen som att det är fredag imorrn men ack nej! Det är bara tisdag..



Men så hitta man en bild och blev glad igen! :P


Kommentarer
Postat av: Micka

Jag tycker också det känns som torsdag idag! Så alltså MÅSTE det vara torsdag! :O

2011-01-17 @ 21:34:37
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback