Om du inte märkt det...

... så är vi klara med TV-inspelningarna! Det konstigaste är ändå att jag kom hem och satte mig för att läsa en bok precis som om inget speciellt hänt i helgen.

Idag var det iaf församlingssångerna som spelades in. Vi började med första och andra mötes sånger, sen blev det fruktstund och alla bytte plats och då spelade vi in för tredje och fjärde mötet. På SVT.se finns redan information om första mötet.

Jag har nu läst ut alla böcker om "mysterierna på Windy Hill" som jag tror serien hette.. De var riktigt bra böcker som till och med hade kristna budskap i dem med bibelord och så. Nu ska jag bara hitta en ny serie böcker i källaren att läsa :) (har inte läst alla bröderna Hardy än heller)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback