"Don't stop believing.."

Kort sammanfattning:
Vi hade referatprov hela förmiddagen idag. Så gick vi sen, Jag, Andrea och Vicki till ÖoB. Så var det dags för projektet...

Jag har varit nervös för att spela trummor på Don't stop believing inför folk ända sen i tisdags. En gång tidigare har jag spelat trummor inför folk och nu var första gången jag använde cymbaler inför folk (jag räknar inte att spela för klassen i mellanstadiet som att spela inför folk). När jag satt där och skulle spela så hade de stängt av medhörningarna så jag hörde inga andra än mig själv. Som grädden på moset så tappade jag bort mig och kom inte tillbaka, jag visste ju inte vars de andra var! Näe det var inte så kul som man hoppats..

Näe.. men som norrmännen säger:
"Det är inget ont i att ha en norrman med sig"
Kan inte han spela istället för mig då?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback