Inspirationen flödar..

..känner jag.
Skulle verkligen vilja öva trummor innan imorrn men jag hinner inte det. Rättare sagt så vågar jag inte gå till kyrkan just nu eftersom det är mörkt ute och jag tror det är nån där. Vårt trumset i källaren har inte alla cymbaler som jag skulle behöva (har bara en men behöv 2), plus att det sitter folk där så jag kan inte slå som en galning precis. Näe det får bli som det blir imorrn. Förhoppningsvis kanske vi hinner öva innan projekttiden. Vi har referatprov hela förmiddagen annars så då lär det inte bli av ;)

Nä men ett ord från en norrman först, innan jag somnar..:
"Det gäller att smäda medan hjärnan är varm"

Sov gott ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback